Služby pro webové prezentace

Nabízené služby

Registrace do bezplatných katalogů i placených katalogů

Provádíme ručně. Zhodnotíme zaměření firmy a vybereme katalogy, které firmě přinesou větší návštěvnost stránek a lepší dohledatelnost webové prezentace vyhledáváči jako je Seznam nebo Google.

 

Tvorba výměnných odkazů

Tvorba vzájemných výměných odkazů dle vaší profese

Výměnný odkaz musí mít váhu, aby byl přínosem pro webovou prezentaci. Musí to být doména dobře hledatelná a váš odkaz musí být umístěn na stránce navštěvované. Pokud se odkaz umístí na stránku firmy z vaší profese, pak je z výměnného odkazu silnější nástroj pro indexaci domény. Je pak zobrazovaná na předních místech vyhledácači jako je Seznam nebo Google.

Zápis služeb firmy do inzertních serverů

Čím více vyhledávacích a reklamních serverů má zápis s odkazem na vaše stránky, tím lépe se indexuje vaše doména a pak se také lépe zobrazuje ve vyhledávačích jako je například Seznam nebo Google. U některých zápisů je možnost popisu oboru firmy a zveřejnit logo, nebo fotografie firmy.

Validátor stránek

Validita kódu webové prezentace a oprava

Vaše stránky prověříme nástrojem validator.w3.org a odstaníme chyby ve zdrojovém kódu stránek, ten je pak čitelný pro vyhledávací roboty. Chybný kód robot zařadí do špatných stránek, protože ho nepřečte a nedozví se co vlastně na stránkách nabízíte. Pokud je kód validní, doména se snadněji zainndexuje a po té je zobrazována přednějších pozicích ve vyhledávačích jako je například Seznam nebo Google.

 

Ukázka pěkných url na webových stránkách

Pěkné URL na vaše webové prezentace

Vašim stránkám, každé zvlášť, dáme název takový, podle kterého chcete být hledaní na vebu. Například poradce pro zdravou výživu se specializací na výživu ve sportu nutrioptimal.cz Každá stránka je pojmenována v url stránky dle jejího obdsahu a vidíte její nazev v adresním řádku prohlížeče. Například www.nutrioptimal.cz/pokrmy_pro_sportovce je umístěna kuchařka pokrmů. Každá stránka má takzvanou pěknou URL a je opět lépe hledaná Seznamem nebo Googlem a také navštěvovaná.

Optimalizace na vyhledávací výraz dle přání

Majitel webových stránek, při zadávání webové prezentace, by si měl ujasnit na jaká slova chce být vyhledán na Seznamu nebo Google. Preferovat by měl 3 až 5 slov a těmi teké nešetřit v textech pro svůj web. Slova zadat do vyhledávacích slov, často použít v textech stránky. Slova se také dají použít pro popisek odkazů a fotografii. Takto optimalizovaná webová stránka je pak čitelnější pro roboty při hledání a takzvaně se lépe indexuje a opět je častěji zobrazovaná vyhledávači jako je Seznam nebo Google.

Nástroj pro seo optimalizaci webu

Seo optimalizace pro roboty

V nabídce je vysvětlen postup seo optimalizace webu. Nástrojem jako je například seo-pruvodce projdeme vaše jednotlivé stránky a zjistíme četnost výrazů, na které jste se rozhodli být hledaní například na Seznamu nebo Google. Popřípadě upravíme text dle domluvy. Součástí této analýzy je rovněž zjištění aktuální hodnoty Pageranku a S-Ranku, včetně počtu zaindexovaných stránek. Další kroky pro optimalizaci webu je přidání na stránky, pokud chybí, informace pro roboty a mapa webu. Ty opět usnadní robotům hledání a lépe indexují doménu a obsah stránek, ty jsou častěji zobrazované vyhledávači jako je Seznam nebo Google. První stranu na Seznamu neslibujeme, ani na Google, ale budeme se snažit, aby se stránky zobrazovaly na co nejlepším místě ve vyhledávačích dlouhodobě.